-->

3.04.2017

Söz Dizisi 1.Bölüm Kerpiç Kerpiç Üstüne Kurdum Binayı Dinle

Söz Dizisi 1.Bölüm Kerpiç Kerpiç Üstüne Kurdum Binayı Dinle,Söz Dizisi 1.Bölüm Müzikleri-Şarkıları olarak Kerpiç Kerpiç Üstüne Kurdum Binayı türküsü çaldı.Peki bu türküyü kim söylüyor,müziği kime ait,şarkı sözleri ilk bölümde çalan Şarkı Kerpiç Kerpiç Üstüne Kurdum Binayı sizler için sitemize ekledik.

Söz Dizisi 1.Bölüm Kerpiç Kerpiç Üstüne Kurdum Binayı
Söz Dizisi Kerpiç Kerpiç üstüne saldım şarkısını Erkan Oğur seslendirmektedir.


Kerpiç Kerpiç Üstüne Kurdum Binayı Şarkı Sözü

Kerpiç kerpiç üstüne kurdum binayı
Binayı kurar iken gördüm leylayı
Leyla başıma açtı türlü belayı

Ah leyla leyla leyla etme bu nazı
Gel barışalım baban kıysın nikahı

Kerpiç kerpiç üstüne düzdüm bir sıra
Leyladan haber aldım gitmiş mısır'a
Kuzu olup melesem arkası sıra

Ah leyla leyla leyla etme bu nazı
Gel barışalım baban kıysın nikahı

0 yorum


Yorumda Emoji Kullanmak İçin TıklayınızYorumda Emoji Kullanmak İçin Tıklayınız

Sonraki Yazılar Sonraki Yazılar
Önceki Yazılar Önceki Yazılar